همانطور که در جریان هستید رژلب ها در تنوع رنگ، محدودیتی ندارند. و این تنوع باعث می شود که انتخاب انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای آنها دشوار باشد، در صورتی که شما هم جزو خانم هایی باشید که نمی دانید چه نوع رنگ رژلب را باید انتخاب کنید و همین طور سردرگم هستید در مورد اینکه چه رنگی بهتون میاد بهترین کار این است که رژلب مناسب رنگ پوستتان را انتخاب نمایید، ما در این زمینه توضیحاتی را برای شما آماده کرده ایم که می تواند به شما در انتخاب رژلب کمک کند.

در صورتی که رگ های داخل مچ دستتان بنفش یا آبی باشد یعنی ته رنگ پوست شما سرد می باشد ولی چنان چه این رگ ها سبز باشند نشان دهنده این است که ته رنگ پوست شما گرم می باشد.

 زمانی که رژلب مناسب رنگ پوست خود انتخاب می کنید اطمینان حاصل کنید که رنگ آن به رنگ پوست شما بیاید و زیبایی شما را زیادتر می کند بعد بدون شکل می توانید رژلب مناسبی برای خود انتخاب نمایید.

رژلب برای پوست های روشن و سفید

خانم هایی که پوستی روشن دارند به شکل معمول احساس رنگ پریدگی دارند به همین دلیل رژلب های صورتی و هلویی که ملایم هستند باید استفاده نمایند، در صورتی که رژلب های پررنگ تر دوست دارید می توانید از رژلب قرمز هم بهره گیری کنید.

رژلب برای پست های گندمی و عادی

چنان چه پوست گندمی داشته باشید رژلب های شرابی، بنفش ، نارنجی، و مسی برای شما مناسب خواهد بود و زیبایی پوست شما را زیادتر خواهد کرد. رژلب های ارغوانی و تمشکی هم زیبایی شگفت انگیزی به شما خواهد داد.

رژلب برای پوست های سبزه و تیره

افرادی که رنگ پوست آنها تیره است این امکان برای آنها فراهم شده است تا از رژلب های جیغ و پررنگ استفاده نمایند. رژلب به رنگ های بنفش تیره، قهوه ای، آلویی، شرابی، زرشکی، و غیره برای خانم های سبزه خیلی مناسب خواهد بود.

انتخاب رنگ رژلب مناسب براساس رنگ پوست شما

انتخاب یک رژلب مناسب که به رنگ پوست شما ست شود و زیبا به نظر برسید کار دشواری نیست حتما می بایست بدانید که چه رنگ پوستی با چه رنگ رژلبی برای شما مناسب خواهد بود. در حال حاضر رنگ های رژلب گوناگونی در بازار هستند آیا شما می دانید چه رنگ رژلبی برای پوستتان مناسب است؟ سایت تالار وب با گذاشتن مطالبی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا با در نظر داشتن رنگ پوستتان رژلبی با رنگ مناسب انتخاب نمایید.

انواع رنگ های پوست و رنگ رژلب مناسب برای آن

رژ لب برای تن پوست روشن

چنان چه بدنی با پوست روشنی دارید، به طور حتم زیر نور آفتاب به سادگی می سوزید و پوستتان قرمز خواهد شد. برای خانم هایی که در پی رژ لبی مناسب با این رنگ پوست هستند، رنگ های صورتی، گلبهی، مات و موکا بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود. این افراد می بایست از رنگ هایی که تن طلایی دارند هم جلوگیری کنند، به علت اینکه رنگ روشن، پوست آنها را تشدید و چهره را بی روح نشان خواهد داد.

رژ لب برای تن پوست تیره

منظور از پوست تیره همان پوست زیتونی می باشد. در صورتی که شما هم جزو این نوع افراد هستید، شانس با شما یار است به دلیل اینکه دیگر مثل دیگران نسبت به نور آفتاب حساس نیستید و پوست شما قرمز و متورم نمی شود. برای شما رنگ های قهوه ای بدترین انتخاب و رنگ های بنفش، بهترین انتخاب خواهد بود. شما همین طور قادر هستید از رنگ های گلبهی، جگری، صورتی پر رنگ و نارنجی استفاده نمایید.

 

 


گاه آرایشی و بهداشتی دیجی بانو پوست ,رژلب ,صورتی ,پوستتان ,تیره ,هایی ,رژلب مناسب ,مناسب خواهد ,رژلب برای ,برای پوست ,خانم هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بتا 1 دریچه ای به دنیای وب ایکس اچ بلاگ پی سی صدا استار وان موزیک مشاوره و سیگنال بازارهای مالی ساحل آرامش