جعبه آتش نشانی fire125 ? برای جواب دادن به این سوال که آیا باید حتما از جعبه آتش نشانی استفاده کرد؟ یا خیر می بایست به این موضوع توجه کنید که استفاده از جعبه آتش نشانی بر حسب ضوابط و بخش نامه های سازمان آتش نشانی برای بعضی از ساختمان ها اجباری می باشد و همین طور علاوه بر جعبه های آتش نشانی احتمال دارد که شما را ملزم به استفاده از دیگر وسایل آتش نشانی باشید. برای اینکه جواب همه ی پرسش هایتان را در این زمینه دریافت کنید، می خواهیم در این مطلب درباره ضوابط و بخشنامه های مرتبط به سازمان آتش نشانی که برای ساختمان شما وضع گردیده است را مورد بررسی قرار دهیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آیا استفاده از سیستم خاموش کننده آتش سوزی و جعبه آتش نشانی fire125  اجباری است؟

در ادامه با بررسی دقیق این موضوع ، جواب این سوال را در خواهیم کرد.

ساختمان هایی که ارتفاع آن ها حداکثر 3 طبقه هستند و در هر طبقه 1 واحد دارند و از سوی دیگر زیر بنای هر طبقه حداکثر 140 متر می باشد، احتیاجی به لوله کشی آب آتش نشانی و نصب و راه اندازی جعبه آتش نشانی نخواهد داشت.

ساختمان هایی که دارای ارتفاع سه تا پنج طبقه می باشند و زیر بنای آن ها از 140 متر مربع تا 230 متر است که به سیستم آب کشی آب آتش نشانی با لوله به قطر 1.5 اینچ نیاز دارند. همین طور جعبه آتش نشانی می بایست به شکل یک طبقه در بین در هر طبقه نصب گردد.

ساختمان های دارای ارتفاع سه تا پنج طبقه که دارای زیر بنای بالاتر از 230 متر مربع هستند می بایست با بهره گیری از لوله یک تا دو اینچ لوله کشی سیستم آتش نشانی را انجام بدهند و در هر طبقه جعبه آتش نشانی را نصب نمایند.

ساختمان هایی که دارای ارتفاع بالاتر از پنج طبقه می باشند، بدون در نظر داشتن زیر بنا، جعبه آتش نشانی را می بایست در همه ی طبقات نصب و راه اندازی نمایند و همین طور نظر متخصصان آتش نشانی در این زیمنه خیلی مهم است به دلیل اینکه مشخص کردن اندازه لوله هایی که می بایست بهره گیری کنند با متخصص است.

شما می توانید برای مورد هایی که در آنها احتیاج به استفاده از جعبه آتش نشانی می باشد از والو و کوپلینگ یک اینچ به همراه شیلنگ آتش نشانی برزنتی بهره گیری نمایید، از سوی دیگر هم می توانید از شیلنگ های لاستیکی پر فشار به همراه شیر نازل دار 3 حالته استفاده نمایید.

سیستم لوله کشی آب آتش نشانی سالن های اجتماعات، واحد های تجاری ، انباری ها می بایست زیر نظر متخصصان سازمان آتش نشانی صورت گیرد. همین طور جعبه های آتش نشانی بهره گیری شده در داخل ساختمان ها و بناها می بایست دارای شیلنگ های آتش نشانی هوزریلی باشد که استفاده آن برای تمام افراد راحت است، همین طور جعبه های آتش نشانی بیرون ساختمان می بایست دارای شیلنگ آتش نشانی برزنتی و شیر و لوازم کوپلینگ باشند. مورد بعدی که در این بخش می بایست در نظر داشته باشید این است که هر یک از جعبه ها می بایست حد اکثر 30 متر از همدیگر فاصله داشته باشند.

لوله اصلی آتش نشانی را رایز می گویند و از بالاترین نقطه ساختمان تا پایین ترین بخش های آن امتداد پیدا کرده است می بایست طی مدت 10 دقیقه بتواند با آتش سوزی مقابله کند تا ماموران آتش نشانی بتوانند سر موقع برسند. یعنی می بایست میزان آب موجود آن بتواند تا ده دقیقه در سر هر یک از نازل ها فشار 23 اتمسفر تولید کند.

 


گاه آرایشی و بهداشتی دیجی بانو بایست ,ساختمان ,طبقه ,استفاده ,لوله ,دارای ,بهره گیری ,ساختمان هایی ,دارای ارتفاع ,بایست دارای ,دارای شیلنگ ,بایست دارای شیلنگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اول همه چی اجناس فوق العاده baniweb انجام پروژه های برنامه نویسی php طراحی سایت دانلود هالیوودی3 {محمد نصيري خنجشت} جوپرس مجله علمی نوترون