چگونه خوش شانس باشیم و شانس خود را افزایش دهیم؟ این سؤالی است که بسیاری از افراد در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شوند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خود بپرسید چرا برخی افراد این‌قدر در زندگی خوش شانس هستند؟ چه چیزی باعث می‌شود که این خوش شانسی‌ها سر راه من قرار نگیرد؟ اگر شما از آن دست افرادی باشید که اتفاقات خوب و بد را بیش از هر چیز به بخت و اقبال ربط می‌دهند بیش از دیگران با این موضوع درگیر خواهید شد. با این حال سؤال اصلی اینجاست که ما تا چه حد در وقوع این رویدادها نقش داریم و تا چه میزان قادر هستیم که آن‌ها را کنترل کنیم. ما در جواب به شما می‌گوییم که این مقدار بیش از آن چیزی است که فکر می‌کنید. برای اینکه در این باره بیشتر بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چگونه خوش شانس باشیم می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 

منبع : چگونه خوش شانس باشیم و شانس خود را افزایش دهیم؟

 


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی شانس ,زندگی ,افزایش ,دهیم؟ ,افزایش دهیم؟ ,شانس باشیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تدريس خصوصی ریاضی ششم | معلم خصوصي ریاضی ششم | تدريس خصوصی ریاضی ششم دبستان اینجا همه چی هست پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فیلم و سریال دراما لند | مرجع دانلود فیلم وسریال اسپنتان نمایشگاه خودرو خرید