رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که به معرفی حوزه فعالیت و کسب و کار شما می پردازد و در سایت های خبری پربازدید منتشر می شود. بدیهی است که با معرفی کسب و کار شما در سایت های خبری پربیننده، برند شما شناخته تر می شود و این موضوع سبب می شود تا کسب و کار شما به سرعت رشد کند. به غیر از اینکه با انتشار رپورتاژ آگهی برند شما بیشتر دیده می شود، اگر شما صاحب سایتی باشید، با دادن لینک های مناسب از رپورتاژ  آگهی به صفحات سایت خود، به سئو سایت خود کمک بسیار زیادی می کنید.


نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با محتوا رپورتاژ آگهی وجود دارد این است که حتما اطمینان حاصل کنید تا محتوای رپورتاژ آگهی را افراد متخصص حوزه تولید محتوا و سئو تهیه کرده باشند. چرا که این افراد با داشتن سابقه طولانی در زمینه نگارش متون، می توانند محتوای مفید و بسیار جذاب متناسب با سلیقه مخاطبین تهیه کنند. یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در رابطه با نگارش رپورتاژ آگهی و مقاله وجود دارد این است که مخاطب میل به خواندن مقاله داشته باشد و محتوا بر وی تاثیر لازم را بگذارد. عنوان و تیتر رپورتاژ آگهی هرچه بیشتر خبری باشد تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد. توصیه می کنیم هنگام نگارش مقاله، یک تا دو پاراگراف اول را به مقدمه و توضیحات ابتدایی اختصاص دهید و سپس در ادامه مطلب، برند خود را به طور کامل و تاثیرگذار برای مخاطب توضیح دهید.



متن آگهی باید بر اساس اصول و فرمت نگارشی خبری نگارش شود. همین لحن خبری است که به مخاطب اعتماد و اطمینان می دهد و این دقیقا همان چیزی است که باعث زیبایی و خوانایی مقاله شما می شود. اما مهم ترین نکاتی پیشنهاد می کنیم در هنگام تهیه مقاله و رپورتاژ آگهی آن را رعایت کنید شامل موارد زیر است:

خبر باید در قالب سوم شخص نگارش شود؛ به همین دلیل از به کار بردن افعال در صیغه های اول شخص و دوم شخص بپرهیزید.

در هنگام نگارش متون خبری به یاد داشته باشید به جای استفاده از فعل می باشد از فعل است استفاده کنید.


دلیل اهمیت رپورتاژ برای سئوی سایت

در تمام سایت هایی که خدمات انتشار رپورتاژ ( Advertorial ) را ارائه می دهند، امکان دارد که بین 1 تا 4 کلمه کلیدی به سایت مورد نظر  لینک شود. اینکه تعداد لینک هایی که به کلمات کلیدی داده می شود چقدر باشد بسته به خدماتی دارد که هر سایت خبری ارائه می دهد. مقاله ای که در سایت خبری منتشر می شود به سرعت توسط موتور های جست و جو و همچنین خزنده های گوگل دیده می شود. به این شکل کلمه کلیدی مورد نظر به سرعت رتبه گرفته و در نتایج گوگل پدیدار می شود.

از طرفی این نوع از آگهی، باعث جلب اعتماد مشتریان کسب و کار و سایت شما می شود. هنگام نگارش متن رپورتاژ آگهی باید نکات بسیاری را رعایت کرد. بنابراین بهتر است اگر قصد انتشار مقاله ای را دارید، تهیه و تولید محتوای آن را به دست یک متخصص سئو و تولید محتوا بسپارید؛ چرا که متن محتوا بسیار مهم است. تیم ایران رپورتاژ از با سابقه ترین ها در حوزه تبلیغات و انتشار رپورتاژ آگهی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. اگر شما نیز قصد انتشار مقالات خود را در قالب رپورتاژ آگهی دارید می توانید به سایت ایران رپورتاژ مراجعه کنید.

 


iranreportaj رپورتاژ ,آگهی ,سایت ,خبری ,نگارش ,مقاله ,رپورتاژ آگهی ,هنگام نگارش ,انتشار رپورتاژ ,سایت خبری ,ایران رپورتاژ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر ۱۸ سال تحصیلی ۹۷-۹۶ مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران ارزش قیمت طلا در بازار هر چی بخوای هست در مورد تعمیرات لوازم خانگی ویلم دانلود کده vinselo