اگر درباره سئو و بهینه سازی مطالعه کرده باشید و اطلاعات داشته باشید می دانید که رپورتاژ آگهی یک روش بسیار مناسب برای تبلیغ سایت و همچنین دریافت بک لینک های خوب و ثابت است. اما این که فکر کنید تنها لینک های دریافتی از آن اهمیت دارند و متن رپورتاژی که قرار است منتشر کنید خیلی اهمیتی ندارد باید بگوییم سخت در اشتباهید.
برای دانستن راز تولید یک رپورتاژ آگهی موفق با ادامه این مطلب که توسط تیم ایران رپورتاژ تهیه شده است همراه باشید.

رپورتاژ آگهی

اولین نکته
متن یک رپورتاژ آگهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا رپورتاژ میتواند جریان مناسبی از کاربران را به سایت شما هدایت کند بنابراین بسیار اهمیت دارد که متنی که قرار است و در نهایت قرار است به تبلیغ سایتتان بپردازد و به سایت شما لینک دهد، کاربر پسند باشد.

همان طور که شاید خودتان هم تجربه کرده باشید تبلیغات زیاد باعث سردرگمی و گیج شدن کاربران شده و در نهایت باعث شده است تا امروزه افراد از شنیدن تبلیغات و یا خواندن یک مطلب تبلیغاتی فراری باشند. بنابراین اگر در متن رپورتاژ خود صرفا از تبلیغات استفاده کنید و اطلاعات مفیدی برای ارائه به کاربر نداشته باشید، شکست خواهید خورد.

اما نمی توان نقش تبلیغاتی رپورتاژ را انکار کرد و نادیده گرفت. بنابراین چه باید کرد تا هم بتوان یک متن با محتوای مناسب آماده کرد و هم به تبلیغ سایت پرداخت
نکته طلایی این است که شما در انتشار رپورتاژ خبری و تهیه متن آن باید قانون 30/70 را به خاطر بسپارید.

قانون 30/70
طبق این قانون باید متن رپرتاژ شما حاوی 70 درصد محتوای مفید، سرگرم کننده و کاربرپسند باشد و 30 درصد مابقی محتوا را به تبلیغ و برندینگ بپردازید. البته این تبلیغات باید نامحسوس بوده و برای خواننده آزاردهنده نباشد.

تبلیغ با رپورتاژ

دومین نکته
دومین نکته ای که باید در نظر داشته باشید عناوین رپورتاژ آگهی ها است. عنوان اولین نقطه ارتباط و جذب کاربر است و باید اولین ضربه را به کاربر وارد کند. به طوری که کاربر کنجکاوانه ادامه محتوای شما را دنبال کند. در انتخاب عنوان محتوای رپورتاژ آگهی تان باید به خاطر داشته باشید که تیتر محتوا هم مانند متن محتوا نباید کاملا تبلیغاتی باشد.

سومین نکته
سعی کنید برای محتوایتان یک روایت داستانی مناسب پیدا کنید. برای این که مخاطب با شما تا انتهای مطلب همراه شود و و متن رپرتاژتان جذاب و گیرا باشد سعی کنید تا ضمن طرح مسئله مورد نظرتان داستان هم طرح کنید. آدم ها از این که داستان بشنوند لذت می برند. می توانید تبلیغ یا مطلب مورد نظرتان را ضمن یک داستان به مخاطبان منقل کنید.

نکته آخر
در انتهای مطلب رپورتاژ آگهی درخواست مشخصی را به کاربر ارائه دهید و از آن ها بخواهید تا به شما یک بازخورد بدهند. به عنوان مثال از آن ها بخواهید برای خواندن مطالب بیشتر به وبسایت شما سر بزنند یا برای محصولتان با شما تماس بگیرند. اگر نتوانید از مخاطبتان که خواننده مطلب رپورتاژ آگهی شماست یک مشتری و یا ورودی به سایتتان بسازید در حقیقت رپورتاژ جز هزینه برایتان هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

محتوای رپورتاژ

اگر تمامی نکاتی که ذکر شده است را در انتشار رپورتاژ خبری مورد نظرتان رعایت کنید می توانید نتایج مطلوب و خوبی هم در جذب مخاطب و هم در بهبود سئوی سایتتان کسب کنید.

 

 

 
iranreportaj رپورتاژ ,آگهی ,کاربر ,مطلب ,نکته ,تبلیغ ,رپورتاژ آگهی ,داشته باشید ,مورد نظرتان ,انتهای مطلب ,کنید برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طرحواره درمانی تخفیف دونی آموزش هک اکانت ps4 و ps3 و ps vita ffethat vitrineziba Teresauz0vvp0g CaNt سیستان فیلم فیدخوان بلاگ پوستر خاله ستاره صیغه