زمانی که در رابطه با بازاریابی دیجیتال و رپورتاژ آگهی صحبت می کنیم، سئو و پی آر به عنوان دو شاخه بزرگ و بسیار مهم این صنعت شناخته می شوند که وقتی در کنار هم قرار می گیرند، تاثیر بسیار شگفتی بر روند رشد فعالیت شما خواهند گذاشت. یک ارتباط مستقیم میان پی آر و سئو وجود دارد؛ به همین خاطر یک محتوای خوب، جذاب و اثربخش بخش جدانشدنی سئو محسوب می شود.

 

دیجیتال پی آر یا همان روابط عمومی دیجیتال یک استراتژی جدید در جهت تبلیغات اینترنتی مانند رپورتاژ آگهی و یا سئو سایت است که توسط برند های مشهور و برتر و همچنین استارتاپ های موفق استفاده می شود. رپورتاژ آگهی همانند دیگر خبر ها در سایت های خبری معتبر و پربازدید منتشر می شود. به همین دلیل است که این نوع از تبلیغات مورد توجه و اقبال بینندگان قرار می گیرد. از آن جایی که رپورتاژ اغلب اوقات به صورت کمپین در تعدادی از سایت های خبری منتشر و بازنشر می شود، برند های بزرگ و برتر به وسیله کمپین رپورتاژ آگهی برای محصولات خود طوفان خبری به راه می اندازند.

 

دیجیتال پی آر در ایران

پی آر مخفف کلمه ( Public Relations ) است که صنعت دیجیتال پی آر در ایران بیشتر با عنوان رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ خبری شناخته می شود که این محتوای تبلیغاتی به صورت سفارشی شده در سایت های خبری و خبرگزاری های پربازدید منتشر می شود. در متن و محتوای رپرتاژ چند کلمه مهم به صفحه های لندینگ برند های مهم لینک می شود. به دلیل اعتبار بسیار بالای سایت های خبری، این لینک ها برای سایت مقصد بسیار با ارزش است.

 

 

با تمام این توضیحات، نکته مهمی که وجود دارد این است که چگونه یک محتوا رپورتاژ بی نقص بنویسیم. برای نوشتن یک رپورتاژ تاثیرگذار اولین نکته انتخاب یک تیتر و موضوع مناسب و جذب کننده است. عنوان یا تیتر رپرتاژ باید به قدری جذاب باشد که نظر مخاطب را جلب کرده و در ادامه آن بتواند او را تحریک به خواندن متن رپورتاژ آگهی شما بکند.

 

بعد از انتخاب تیتر یا عنوان جذاب و مناسب نوبت به نوشتن یک لید تاثیر گذار و مخاطب پسند می رسد. اما لید مقاله چیست؟

چند خط ابتدایی محتوای رپرتاژ، لید مقاله نام دارد. در همین لید است که محتوا شما تاثیر مورد نظر شما را بر مخاطب می گذارد. اگر لید نوشته شده جذاب و مناسب باشد مخاطب جلب می شود تا ادامه محتوای شما را نیز دنبال کنید و اگر به غیر از این باشد عملا متن محتوا شما بی ارزش می شود و شما به هدف مورد نظرتان نخواهید رسید. بنابراین برای نوشتن لید مقاله حتما باید دقت، زمان و خلاقیت بیشتری به خرج بدهید تا نتیجه مورد نظر خود را از آن بگیرید.

 

بعد از نگارش لید مقاله به بهترین شیوه و همچنین رعایت نکات نگارشی و سئو آن، نوبت به نوشتن بدنه اصلی محتوا می رسد. در این قسمت محتوا نویس باید به صورت غیر مستقیم به توضیح کامل برند و امکانات و یا خدمات پروژه بپردازد. نکته مهم این قسمت این است که حتما تبلیغات باید به صورت غیر مستقیم بیان شود تا مخاطب بتواند به برند شما اعتماد کند.

 

در قسمت بعدی نیز نوبت به پایان بندی مقاله می رسد که از دیگر قسمت های مهم محتوا است. در این قسمت باید راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط را مشخص کنید تا مخاطب بتواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. اگر شما نیز قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارید با سایت ایران رپورتاژ همراه باشید. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین خدمات سایت ایران رپورتاژ می باشد که به شما کمک می کند تا رپرتاژ خود را در بهترین سایت های خبری و آموزشی منتشر کنید.


iranreportaj رپورتاژ ,سایت ,آگهی ,محتوا ,مخاطب ,خبری ,رپورتاژ آگهی ,ایران رپورتاژ ,سایت ایران ,برای نوشتن ,پربازدید منتشر ,سایت ایران رپورتاژ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرفیس استوک تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی معماری , دکوراسیون داخلی آروند AMIR0260 فروشگاه کولر گازی در بانه جی بی پوز Timothymm zuhause کارترال بهترین مرجع دانلود بازی و نرم افزار